Novice

Samo naročeni in nenaročeni urgentni pacienti

KMŽ, 7. maja, 2020

Spoštovani

Za zmanjšanje možnosti vnosa in prenosa koronavirusnega obolenja vas prosimo za razumevanje:

  • na kliniko sprejemamo samo naročene paciente,
  • na kliniko prihajajte posamično in ne v spremstvu družinskih članov, partnerjev, prijateljev, znancev,
  • pregledi živali se izvajajo v ambulanti brez prisotnosti lastnika,
  • v urgentnih primerih pred prihodom pokličite na 01 4779 277 ali 030 716 190.

Prosimo, da ob prihodu upoštevate navodila, izobešena na vhodu, in tudi vsa nadaljnja, s katerimi vas bodo seznanili zaposleni. Nenapovedan vstop v Kliniko za male živali ni dovoljen. Stranke, ki vstopajo v Kliniko za male živali morajo obvezno nositi zaščitno masko.

Naročanje na pregled

Za stranke

Stranke se na ne-nujne preglede naročite tako, da v rednem delovnem času pokličete na recepcijo Klinike za male živali (01 4779 277). Stranke, ki potrebujete recepte za zdravila ali zdravila, ki jih pes ali mačka redno jemlje, morate o tem obvestiti lečečega veterinarja preko e-maila. V primeru, da je veterinar odsoten, se e-pošto naslovi na info@kmz.si. V e-poštnem sporočilu nujno navedite sledeče podatke:

  • Ime in priimek lastnika
  • Ime živali
  • Številka kartoteke
  • Ime zdravila
  • Odmerki (koliko zdravila in kdaj)
  • Telefonska številka
  • Veterinar, ki je zdravilo predpisal

Poklicali vas bomo in sporočili termin, kdaj lahko zdravila ali recepte prevzamete na recepciji Klinike za male živali. Za naročanje dietne hrane veljajo enaka navodila kot za naročanje zdravil.

Za veterinarje

Paciente napotite preko spletne napotitve pacienta.  
Za paciente z neurgentno napotitvijo (za vse tiste torej, ko nas ne pokličete ob oddaji spletnega obrazca) vam bomo določili termin, kdaj naj pacienta pripeljejo na KMŽ. O terminu vas bomo v roku 2 delovnih dni obvestili na način, kot ste ga določili v napotnici. Termin je določen glede na trenutno čakalno vrsto, kar je načeloma v 1 – 7 dneh po prejetju napotnice, odvisno od oddelka. Če želite informacijo o terminu prej, nas ob oddaji spletnega obrazca pokličite.

V primeru napotitve urgentnega pacienta, nas ob napotitvi (oddaji spletnega obrazca) nujno pokličite.

E-pošto pregledujemo redno ob delovnikih.
Zahvaljujemo se vam za razumevanje in ostanite zdravi.

Nadaljujte z branjem